piątek, 3 sierpnia 2012



Tak więc wczoraj jeszcze nad jeziorkiem, a dziś już walizka czeka aż coś do niej wrzucę. Lubię się pakować i lubię podróże. Ah, przybędę do domu z mnóstwem zdjęć i nowych pomysłów ;). Zostawiam Was z tą notką i jakimiś zdjęciami gołąbków na calutki tydzień.  Zaczynam czuć jak ten czas szybko leci. 

 
Jedynie tego gołąbka na poniższym zdjęciu będzie mi brakować ;<
Tak przy okazji, koooooocham cię ;* ale to tak najmocniej na calutkim świecie! Jak ty to robisz, że ja już tęsknię ;p. Ah, i pamiętaj czasem o zleceniu kotek <3. A za tydzień będziemy nadrabiać ^^.   :***!

25 komentarzy:

  1. Ja takze lubie podroze, z pakowaniem gorzej. :p Zapraszam na nową notkę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam jeździć pociągiem (zakładając, że nie jest mega gorąco). Pakować się już mniej, bo zawsze się zastanawiam czy aby na pewno wszystko wzięłam i czy będzie mi to potrzebne itd. :P Miłych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      pociągiem to ja nie jechałam już od wieków ;p

      Usuń
  3. dziękuję za odwiedziny, piękne zdjęcia ;)
    zapraszam częściej do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja nie przepadam za pakowaniem :D bo zawsze jest mysl ze czegoś zapomniałam..:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ładnie razem wyglądacie;) świetne zdjęcia, pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. slicznie się uśmiechasz :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyszły te gołąbki, naprawdę ;)
    Szczęścia ;)

    PS Mam prośbę.. Mogłabyś pomóc mi zdobyć większą oglądalność?

    OdpowiedzUsuń
  8. no niestety czas za szybko leci:( świetne 5 zdjęcie! miłych wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja lubie podróże, jednak nie znoszę tych rozstań i pakowania :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozstania, nawet te krótsze, są w tym najgorsze ;<, lecz co do pakowania nie mam nic przeciwko :P

      Usuń
  10. ostatnie zdjęcie jest słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też bardzo lubię podróże, to fajne oderwanie od rzeczywistości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się Twój blog:) i zdjęcia również:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę lubisz się pakować? : ) Ja nie znoszę!

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też lubię się pakować, tym bardziej podróżować :)
    piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  15. pakowanie jest fajne :D
    u mnie nowa notka relacja ze Szwecji, zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń