środa, 15 sierpnia 2012

Sea, part II

Zapowiada się ciekawy tydzień. Albo i dwa tygodnie! Najchętniej dajcie jeszcze jeden sierpień ;>. Oczekiwanie na Klaudię loading... znów będą te rozkmniny <3! Tymczasem ponownie nadmorskie fotki. Ah, ależ mam pomysłów! No dobra, co będzie zobaczymy. 

Poza tym wsłuchuję się ostatnio w piosenki Ellie Goulding. Świetny głos!  Zresztą nie wiem jak można by żyć bez muzyki. Tak sprytnie wkrada się w duszę. Słowa krążą po głowie i nie sposób się odpędzić. 
A wy? Czego najchętniej słuchacie? ;)



Na koniec jakaś wstawka z goframi. Wymyśliłam je sobie z siostrą, no więc musiały pojawić się na stole ;>. Nieporównywalnie lepsze od tych z gofrownicy. Przy okazji zamiast 2 łyżek cukru warto wsypać całą szklankę! Kiedyś się tak pomyliłam i tak już zostało w naszym przepisie ;). Mmm...

;)

24 komentarze:

  1. Musze wyprobowac takiego goferaska. Na patelni go robilas? Zaciekawilas mnie nim :D poza tym piekne nadmorskie fotyy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za każdym razem jak widzę takie pyszności to momentalnie robię się głodna :)
    Śliczne masz zdjęcia z nad morza:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia! Sama bym zjadła takiego gofra, mhmhmhmhmhmh

    OdpowiedzUsuń
  4. zamiast 2 łyżek całą szklankę?:D Uwielbiam cukieeer :D

    P.s. mogłabyś wyłączyć weryfikację komentarzy kodem obrazkowym?:>

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahahaha. Cała szklanka? A ja próbuję ograniczyć słodycze ;P Zdjęcia świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. o kolejna porcja fantastycznych zdjęć z wakacji :)Ja uwielbiam Coldplay, florence and the machine oraz stare piosenki zespołów które swoją świetność przeżywały w latach 80 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. florence ma świetny głos! ja uwielbiam piosenkę 'never let me go ;)

      Usuń
  7. Przez Ciebie mam ochotę na gofry. ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne zdjęcia;) fajnie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj siedząc przed komputerem jedynie ze szklanką soku, mam ochotę i na morze i na coś słodkiego przez Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. szklanka cukru?! łomatko, ile słodyczy! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. podaj cały przepis na te gofry bo mi smaka narobiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie ma to jak morze ;) Cudownie

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia! :33

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdjątka :) Ja dzisiaj na obiad miałam naleśniki z czekoladą, ale goframi tez bym nie pogardziła :D

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjęcia-pierwsze PRZEPIĘKNE!

    OdpowiedzUsuń