piątek, 24 sierpnia 2012

Just be creative!

Cóż, ogarnę jakąś notkę tak na szybko. W każdym razie zdjęć mam jak zawsze pełno, więc będą wpadać po kolei ;). Tym razem zaledwie kilka fotek, które powstały również przy pomocy mojego specjalnego grafika (tak Klaudia, o tobie tu mowa ;3). Jestem zadowolona z efektów, zresztą moje 'siostrzane modelki' również. Zresztą kreatywność zawsze warto docenić ;). Poza tym zrobiłam ostatnio coś nieco bardziej szalonego, ale o tym nieco więcej w następnej notce.

 
 
 
 
 Na koniec klikajcie na Ellie Goulding, jakos tak lubię jej głos. Tymczasem wieczorne party z siostrą, czekoladą i filmami,  see you :)

18 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia każda z was inna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze zdjęcie mnie zamurowało, świetne jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia piękne! Mają świetny efekt ;)
    Jeśli interesuje Cię, jak zrobiłam paznokcie z ostatniego posta to wpadnij :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze zdjęcie wymiata, ale reszta też super, brawo dla Klaudii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przecudowne outfity :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze zdjęcie magiczne :)
    Reszta też super! Osiągnełyscie fajny efekt

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zdjęcia :) super pomysł na sesje ;)
    podoba mi się sukienka w kwiatki ;)

    OdpowiedzUsuń