poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Sea, sun and star!

 
Kolejny tydzień za sobą. Uwielbiam morze, fale obijające się o brzeg, mewy nad horyzontem, cały ten klimat, a zachodzącym słońcem chyba nigdy nie przestanę się zachwycać ;>! Niemal wszystko co dobre kiedyś się kończy. Ach, przynajmniej wróciłam do moich dwóch mruczących futerek i jednego kociaka, który jest posiadaczem mojego ulubionego uśmiechu i do którego mogłabym się tak tulić przez caaałe życie ;).

Tymczasem oglądał ktoś wczorajszej nocy deszcz meteorów? Sterczałam na dworze niemal godzinę i szczerze nie było ich zbyt dużo, jednak zdecydowanie było warto. Gwiazdy nad głową to kolejna z rzeczy, które tak ubóstwiam ;3. A spadające gwiazdy to coś totalnie niesamowitego!

 

 
 
 
Okok, daję jakieś zdjęcia z pierwszego dnia i zabieram się do odpisywania na Wasze komentarze ;).

13 komentarzy:

  1. Ja chcę nad morze, ale mi narobilas tymi zdjeciami "smaka" na mooorze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie nic nie było widać.. mnóstwo chmur i tyle! ;x

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mieszkam nad Morzem, ładne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie patrzyłam, ale jak w zeszłym roku byłam u koleżanki na działce za miastem to oglądałyśmy nocą niebo i było super, też to uwielbiam ;)
    Mam nadzieję, że pojadę w tym roku nad morze, bo tez je kocham ;P
    I bardzo fajne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O nie! Pamiętałam cały czas żeby patrzeć i akurat wczoraj zapomniałam ;/ wrrr ale jestem na siebie zła ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne fotki :) śliczny psiaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczne zdjęcia, aż chce się pojechać nad morze :) ja zupełnie zapomniałam o tym deszczu meteorytów, a szkoda bo bardzo lubię oglądać spadające gwiazdy :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja będę próbować zrobić tym spadającym gwiazdom jakieś zdjęcie! Może się uda:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnie zdjęcie zapiera dech w piersiach, żałuję, że w tym roku nie pojadę nad morze.. :< A deszcz meteorów oczywiście przegapiłam :D

    OdpowiedzUsuń