niedziela, 19 sierpnia 2012

So fly...

 Ok, nie mam ostatnio zbyt wiele czasu dla bloga, ani dla tego wirtualnego świata. Przyznam szczerze, że wolę tą rzeczywistość za oknem. I dryfuję sobie w powietrzu ciesząc się wiatrem w skrzydłach. Oh, na prawdę. Ostatnio udało mi się polecieć samolotem, szczerząc się jeszcze przez pół godziny. Mogłabym podziwiać ziemię z lotu ptaka godzinami! Więc, jeśli moje plany na przyszłość zaszwankują to zostaję oczywiście pilotem, nie ma co ;). Jakby nie było, spełniłam już swoje kolejne marzenie.

Tymczasem dzisiejszy dzień zaliczam do kolejnych wartych zapamiętania.  Jeden z przepisów na udany dzień? Kochany chłopak, siostra, kuzynka (czyt. druga siostra ;)), skutery i jezioro ;>. Przerażające liście, mokre koszulki, i takie tam. Mmm, I LOVE IT :3. Ale te jakże słodziaśne zdjęcia z naszego wypadu wylądują jedynie w moim albumie. ;).

 
"Wszys­cy jes­teśmy aniołami z jed­nym skrzydłem: mo­żemy la­tać tyl­ko wte­dy, gdy obej­miemy dru­giego człowieka."
Myślę więc, że już wiem z kim mogę sobie latać do woli ;).

20 komentarzy:

  1. Cytat jest naprawdę świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie leciałam samolotem więc tym bardziej zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie latanie to musi być niezła przygoda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, fantastycznie, dawno nie leciałam samolotem, a to takie fajne uczucie móc wzbić się w przestworza <3

    OdpowiedzUsuń
  5. wow :D świetne zdjęcia; ) ja nigdy nie leciałam samolotem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze lubiłam latać samolotem jednak po powrocie z Bułgarii w tym roku stwierdziłam że to jednak nie takie przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. woow, cytat super <3
    naprawdę, aż się człowiek uśmiecha w duszy ;p
    zapraszam u mnie nowa notka o norweskich fiordach :D

    OdpowiedzUsuń
  8. hm, jakie widoki. zawsze chciałam sobie polatać awionetką!

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ładne widoki :) takim samolotem jeszcze nie latałam, na pewno fajne przeżycie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ ja się boję latać! Ale dla takich widoczków kto wie czy nie warto jednak się przełamać ;)

    OdpowiedzUsuń