wtorek, 28 sierpnia 2012

Look so different than before :)

Ok, zacznę więc od tej zmiany o której wspomniałam ostatnio, a dotyczy ona - moich włosów! Cóż, jestem blondynką, zresztą kolor nieco miesza się z rudym. Jak szaleć to szaleć, od razu czuję się... jakoś inaczej. I chyba nic dziwnego. Zastanawiałam się też ostatnio o czym tu pisać, szczególnie, że jestem raczej jedną z tych osób, które swoje przemyślenia zostawiają raczej dla siebie. Dziwnie tak odkrywać swoje myśli, jednak to najlepszy sposób, żeby kogoś lepiej poznać prawda? Bo naprawdę głupio tak oceniać ludzi po pierwszym spojrzeniu. Czy na przykład blondynka musi być z reguły głupia jak ta przysłowiowa? Tak często zwraca się uwagę na stereotypy, że od razu przypasowuje się do nich ludzi. Sama nie wiem, dość często to widać, jak myślicie?
Z innej beczki, już tak blisko końca wakacji, a czas zapiernicza mi w sierpniu tak szybko. Ucieka zanim zdążę się obejrzeć. Chętnie skorzystałabym z opcji: jeszcze jeden miesiąc proszę! Z drugiej strony cieszę się nawet na powrót do LO. Czuję, że w tym roku nie będę miała czasu się nudzić ;).

 
 
 
  
 
Lubię te zdjęcia ;>. I lubię robić niespodziankę z siostrą na rocznicę rodziców. Mm, fotki zobaczycie w następnym poście, jeśli wytrwaliście już w czytaniu tego ;). Zostawiam was z jedną z moich ulubionych piosenek <3.

26 komentarzy:

  1. podoba mi się Twój blog,dlatego dodaję do obserwowanych.

    serdecznie zapraszam do mnie do obserwowania i komentowania mojego bloga!:)

    http://fresh-look-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza fota najlepsza! Co nie znaczy, że nie obejrzałam pozostałych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ŚWIETNE ZDJĘCIA <3
    JEŻELI MASZ OCHOTĘ TO ZAPRASZAM DO MNIE
    NA ROZDANIE :)
    http://stylejdi.blogspot.com/2012/08/rozdanie_28.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, znowu piękne dziewczyny! : ))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie. Pozdrowienia z Francji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze zdjęcie oraz wszystkie na moście są super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie zdjęcia świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. skad ten sweterek z ostatniego zdjecia ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie wiem, to zakup mojej kuzynki ;)

      Usuń
    2. Ukradzione z szafy matki, prawdopodobnie kupione wiele lat temu w second handzie :)

      Usuń
  9. pierwsze jest przepiękne:)!

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie zdjęcia są przecudowne :3

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne zdjęcia, fajne ujęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten burgundowy sweter jest piękny

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia ! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne zdjęcia.;)
    ahh te stereotypy.;d

    OdpowiedzUsuń
  15. te pierwsze zdjęcia są fantastyczne, śliczna fryzurka. <3

    zapraszam. c:

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastycznie wyglądasz w tym kolorze! Bardzo lubię rudości :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale łądne zdjęcia! pierwszy outfit- bardzo łądny :) świetne baletki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Odwazna zmiana, podziwiam wszystkie dziewczyny ktore sie decyduja na taki krok, osobiscie nigdy chyba sie nie orzelamie do diametralnej zmiany wizerunku. Wyszlo Ci na duzy plus, bardzo fajny, "swiezy" odcien :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. pozytywna zmiana :)
    Zapraszam do mnie - autograf Potterowej ciamajdy, która zamieniła się w prawdziwego bohatera ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy strój podoba mi się najbardziej, te zdjęcia na pomoście przypadły mi do gustu ;) Fajnie!

    OdpowiedzUsuń